DE RET BRENGT JE SAMEN

De RET is het openbaarvervoerbedrijf van Rotterdam en een jarenlange partner van iQ Events. Normaal voor eventvraagstukken, maar dit keer ontvingen we een bijzondere vraag. Samen met Arling hebben we voor de RET een imagocampagne ontwikkeld.

De RET brengt je samen
De RET is de logistieke verbinder van de regio Rotterdam. Door middel van metro, tram, bus en deelvervoer brengt de RET reizigers naar hun bestemming. Nog liever brengt de RET als sociale verbinder reizigers naar vrienden en familie. En dat verhaal wil de RET we groots vertellen. Om dit imago te verstevigen hebben we een campagne geproduceerd die groot in Rotterdam en de regio Rotterdam is uitgerold.

“Na een pittig jaar vol coronamaatregelen, bedachten wij dat we juist op de grootste behoeften wilden inspelen. Want wat hebben mensen nu het allermeest gemist? Op basis van de doelgroepen hebben wij een uiteenzetting gemaakt van de grootste behoefte. En juist op die behoefte hebben we een campagne ontwikkeld: de RET brengt je samen.” – Annemiek Waters

De RET verbinden met de stad – het merk laten leven
De campagne draagt uiteraard bij aan de overkoepelende strategie van de RET. Samen met Arling bedachten wij deze campagne, het concept en de aanpak. We verzorgden de productie van ruim 100 uitingen online, offline en out-of-home; van abri’s, billboards, tunnelreclame en busbestickering tot aan online uitingen en advertising. Ruim vier weken is de campagne actief in de regio. Waar de RET altijd al zichtbaar is in Rotterdam, laat de campagne het merk extra leven door de zichtbaarheid buiten op straat en online.

"Sport has the power to change the world! En iQ Events snapt dat als geen ander!"

Laureus Charity Dinner
Ook een memorabel
business event?
Neem dan nu contact met ons op.